Półwysep Memente
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Półwysep Memente

Nie odchodź. Ta opowieść skończy się szczęśliwie tylko z Tobą.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Anzelm Farret

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Anzelm

Anzelm


Pochodzenie : Memente
Liczba postów : 10
Join date : 03/03/2014

Anzelm Farret Empty
PisanieTemat: Anzelm Farret   Anzelm Farret EmptyPon 03 Mar 2014, 20:30

1. Imię:Anzelm
2. Nazwisko:Farret
3. Pseudonim:Anzi
4. Data urodzenia:28.04
5. Wiek:170
6. Rasa:Mag(Czarownik)
7. Status:Wolny
8. Orientacja:Biseksualna
9. Typ:Seke
10. Pochodzenie:Memente
11. Obecne miejsce zamieszkania:Górska osada
12. Ranga:Student (V)
13. Praca/szkoła:Kuglaż
14. Motto: Żyj by nie żałować chwili.
15. Ulubiony kolor:Niebieski  
16. Wygląd:Wysoki, szczupły blondyn o oliwkowej skórze. Średniej wielkości piwne oczy sktyte za okularami. Szlachetne rysy twarzy wąskie usta niewielkie uszy oraz lekko zgarbiony nos. Porusza się z wielką gracją i wyniosłością. Często patrzy na innych z pogardą. Lubi zakładać wyszukane stroje. Zwykle zakłada proste, acz wykwintne marynarki lub kamizelki przeważnie w ciemnych barwach. Gdy jest smutny lub przygnębiony obwiesza się biżuterią, głównie niskiej próby i maluje usta oraz paznokcie w ciepłe kolory. Na nadgarstkach ma wytatuowane magiczne runy przypisane podstawowym żywiołom. Nigdy nie rozstaje się z amuletem wiszącym na jego szyji. Nierzadko gdy myśli jego wzrok jest nieobecny.
17. Charakter: Samotnik ze skonnościami do megalomanii. Czesto wywyższa się ponad innych i gardzi nimi. Prawdziwym szacunkiem darzy jedynie smoki, magów i trytonów reszte traktuje dosyć oschle. Niemniej jednak każdy kto w jego ocenie posiada imponujące mu cechy ma szanse stać się jego przyjacielem. Prawdziwą nienawiścią daży zaś wampiry które obwinia niemal za wszystko. Często wykorzystuje naiwność innych dla osiągnięcia własnych celów. Pomimo tych wad jest sumienny i zawzięty. Ciężkie życie i konieczność radzenia sobie samemu wyrubiło w nim poszanowanie dla każdego rodzaju wykonywanej pracy. Bardzo rzadko się poddaje jesli mu na czymś naprawde zależy, a jeśli już tak się stanie robi sobie wyrzuty sumienia z tego powodu. Każde powierzone mu zadanie traktuje bardzo poważnie, niektóre aż nazbyt. Jest niezłomny w dążeniu do samodoskonalenia. Czesto zatraca się w pogoni za swoimi celami. Mimo samotniczej natury nawet on potrzebuje czasem ciepła drugiej osoby, co przyznaje niechętnie. Ciężko znosi porażki w każdej płaszczyźnie, ale po każdej z nich staje się silniejszy. Uwielbia rywalizacje nieważne czy chodzi o bieg maratoński czy pieczenie ciastek zawsze musi wygrać. Mimo że, życie już nie raz wylało mu na głowe kubeł zimnej wody nawet przez myśl mu nie przeszło, że nie jest wcale aż taki wspaniały.
18. Historia:Anzelm nie miał łatwego życia. Jego rodzina została wymordowana w dziwnych okolicznościach przez nieznanych sprawców. Wychowany został przez swego wuja Juliusza, podstarzałego i niezwykle potężnego maga. Juliusz mieszkał w swojej rezydencji z dala od Memente i właśnie to uratowało go od niechybnej śmierci z rąk morderców. Od najmłodszych lat wujek wpajał mu swoje ideologie na temat świata oraz szkolił go w tajnikach sztuki magicznej. Anzelm jednak nie był zbyt pilnym uczniem przez co prawdopodobnie nigdy nie zostanie tak wspaniałym magiem jak jego wuj. To właśnie z jego powodu Anzelm tak bardzo pragnie samodoskonalenia. Gdy postanowił się usamodzielnić, pierwszym jaki napotkał był brak pieniędzy. Przyzwyczajonemu do luksusu chłopakowi ciężko było dostosować się do nowych warunków, a wrodzona duma niepozwalała mu na poproszenie o pomoc Juliusza. Parał się róznych dorywczych prac przynoszących mu niewielkie lecz częste przypływy gotówki, tak zresztą działa do dziś. W swojej karierze zawodowej był już pomywaczem, drwalem, roznosicielem porannej prasy, sprzątaczem, pedlem, sekserką, a nawet hostessą w jednym supermarketów by w końcu zostać wędrownym kuglażem. Przez dłuższy czas podróżował szukająć odpowiedzialnych z śmierć rodziny, Przez wiele lat krążył po całym półwyspie oraz poza jego granicami. Niestety jego poszukiwania pozostały bezowocne jedyne czego zdołał się dowiedzieć to tego, że za mordem stoją najprawdopodobniej wampiry łaknące magicznej krwii niczym drogocennego napoju. Stało się to głównym powodem nienawiści do tej rasy. Gdy Anzelm stracił nadzieje na odnalezienie morderców i poznania powodu śmierci jego rodziny jak i pozostawienia go przy życiu postanowił zamieszkać w niewielkiej osadzie w górach. Nigdy jednak nie stracił nadzieji na zemste.
19. Zdolności:
-Leczenie drobnych ran takich jak zadrapania czy drobne skaleczenia
-Bardzo ograniczone zaklinanie zwierząt
-w mizernym stopniu opanowana władza nad żywiołami

20. Umiejętności:
-Zaradność
-Pracowitość

21. Rodzina:Wuj Juliusz
22. Ciekawostki:
-Gdy rozmyśla idzie przed siebie nie zwracając na nic uwagi
-Jest zdolny zjeść każdą potrawe, nawet jeśli uchodzi za niejadalną
-Lubi koty choć ma na nie uczulenie

23. Ekwipunek:amulet na szyji, okulary, zapalniczke zippo
Gracz

Multikonta:
Słowo:rarytas


Ostatnio zmieniony przez Anzelm dnia Pon 03 Mar 2014, 22:38, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Hiroshi
Admin
Hiroshi


Pochodzenie : Kanagawa, Japonia
Liczba postów : 206
Join date : 30/11/2013

Anzelm Farret Empty
PisanieTemat: Re: Anzelm Farret   Anzelm Farret EmptyPon 03 Mar 2014, 21:42

Ojojoj, poczepiam się trochę, wyjdę na tyrankę.

Błąd który od razu rzucił mi się w oczy. Student jest V w hierarchii, nie II

Po pierwsze proszę napisać pochodzenie. Nawet jeśli postać urodziła się na Memente. No jednak skądś się wziął, prawda?

2. Wygląd nie ma 10 wymaganych zdań, a zapewniam, że można napisać znacznie więcej. Prosiłabym by opisać to dość szczegółowo. W jakiej kolorystyce zazwyczaj są ubrania, opisać rysy twarzy i tak dalej. Ja rozumiem, avatar. Avatar to jednak nie wszystko, opisu wyglądu się wymaga, to wymagam by był odpowiedni. Nawet wady w wyglądzie można opisać. No wszystko! Trochę kreatywności.

3. Znowu nie ma minimum 15 wymaganych zdań. Ja tu widzę 13. Chociaż jak dla mnie nawet to 15 to będzie zdecydowanie za mało. Szczególnie, że przez 170 lat życia można wystarczająco dopracować swój charakter. Dokładny opis poproszę, nie taki na odwal się.

4.Co Ty masz z tym niedopełnianiem wymaganego minimum? Tu znowu go nie ma. Serio? Historię proszę opisać bardziej. Na przykład możesz opisać jak znaleziono rodzinę Twojej postaci, jakich prac się podejmował, skoro się podejmował, gdzie podróżował w poszukiwaniach i tak dalej. Ano i zawsze można wspomnieć o tym jaki dokładnie był jego wuj. Serio. To naprawdę wymaga tylko trochę kreatywności.

5. Zdolności. Ktoś tu nie przeczytał dokładnie opisu rasy, a dokładniej gatunku. Zdolności, to zdolności wrodzone!

Jejkuś. Nawet jakbym chciała zaakceptować na siłę, to nie mogę, bo nigdzie nie ma wymaganego minimum, a to już jest karygodne. Proszę jeszcze raz zapoznać się z rangami i opisem gatunku Czarownika, a także zerknąć we wzór kar postaci, gdzie są opisane wymagania. Znajdziesz tam również małe podpowiedzi co, gdzie można opisać. Postaraj się troszkę!

NIE AKCEPTUJĘ!

Powrót do góry Go down
Hiroshi
Admin
Hiroshi


Pochodzenie : Kanagawa, Japonia
Liczba postów : 206
Join date : 30/11/2013

Anzelm Farret Empty
PisanieTemat: Re: Anzelm Farret   Anzelm Farret EmptyWto 04 Mar 2014, 10:53

Anzelm Farret Dfr3
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Anzelm Farret Empty
PisanieTemat: Re: Anzelm Farret   Anzelm Farret Empty

Powrót do góry Go down
 
Anzelm Farret
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Półwysep Memente :: Zarządzanie :: Karty postaci-
Skocz do: