Półwysep Memente
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Półwysep Memente

Nie odchodź. Ta opowieść skończy się szczęśliwie tylko z Tobą.
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Grymm Madmer

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Grymm

Grymm


Pochodzenie : Czarna Ziemia
Liczba postów : 1
Join date : 07/04/2014

Grymm Madmer Empty
PisanieTemat: Grymm Madmer   Grymm Madmer EmptyCzw 10 Kwi 2014, 09:44

Grymm Madmer 20qqf7

1. Imię:  Grymm

2. Nazwisko: Madmer

3. Pseudonim: Różnie gadają. Pokraka, Dziwadło, Padlinożerca…od wyboru do koloru.

4. Data urodzenia: Urodzony szóstego miesiąca w trzynasty dzień ciepłego lata.

5. Wiek: 25 lat

6. Rasa: Zwierzołak, Psołak…chociaż bardziej Hienołak.

7. Status: Wolny jak szpadel bez grabi.

8. Orientacja: BB…BB… BB …biseksualny.

9. Typ: Seme

10. Pochodzenie: Żył poza wyspą na Czarnym Lądzie. Od dwóch lat poznaje zakątki Memente

11. Obecne miejsce zamieszkania: Lasy Memente jego schronieniem. Stara leśniczówka.

12. Ranga: Dojrzały

Nigdy nie interesował się hierarchią swojej rasy dlatego nie ma pojęcia czy jest dobrym alfą, betą czy zetką. Nigdy nie spotkał innego podobnego do siebie. Jednak nie lubi  kiedy ktoś dominuje nad nim.

13. Praca/szkoła:  Eee…nie nie dziękuję.

Grymm nie ma obecnie żadnej pracy. Żyje z tego co upoluje i świetnie się z tym czuje.Nie zawraca sobie głowy pieniędzmi, a jeśli ich już potrzebuje nie bawi się w ceregiele jak normalne zarobki i czekanie do dnia upragnionej wypłaty a sięga po swoje łapami od tak wdzierając się do cudzych domów.

14.Motto:
Żeby Owcia nie przeginała, to by Hiena jej nie zżarła!
              Padlina padlinie nie równa ale zapycha żołądek tak samo.

15. Ulubiony kolor: Fiolet, czerń, szkarłat….kreeewka…

16. Wygląd:


Grymm Madmer 35a5bu1

Ludzka forma.
Oczy koloru fioletowego jaki często jest brany za soczewki kontaktowe.
Fryzura niczym uciekającego spod nożyczek fryzjerskich chłopaka. Nierówne kosmki, swawolnie opadające mu na twarz a jednak układające się w zgrabną fryzurkę. Czarne włosy, końcówki fioletowe.
Ma wydłużone paznokcie w kolorze oczu. Są bardzo twarde, niczym pazury.
Dobrze zbudowany  mierzący 188 centymetrów mężczyzna o nienagannej postawie żołnierskiej.
Jego ruchy są dość niesprecyzowane. Nie wiadomo kiedy się poruszy, podskoczy czy też nagle zacznie uciekać…albo nawet się przemieni. W jednej chwili potrafi być w każdym miejscu pokoju by po minucie siedzieć i wgapiać się z namysłem w obrany cel.
Ma bliznę tuż nad sercem od postrzału jaka przeszła na wylot. Delikatny, zabliźniony okrąg.
Lubi ubierać na siebie kamizelki pasujące kolorystyką do spodni. Przeważnie nosi szare bo to przypomina mu kolor swojego futra. Koszule natomiast z kołnierzem niedopiętym na ostatni guzik. Podwiniętymi rękawami .Kolor obowiązkowo czarny choć czerwony też ujdzie. Krwisto czerwony…


Grymm Madmer 2lpehj


Forma zwierzęca.
Osobnik znacznie większy niż pies czy też istoty jego własnego gatunku. Mierzy w kłębie około 150 centymetrów stojąc na czterech łapach. Wzdłuż kręgosłupa zwierzęcia  rosną długie szarawe kłaki. Sierść zwierzęcia ma różne odcienie szarości aż po głęboką czerń w niektórych miejscach. Bardzo gęsta i mało przepuszczalna. Krótszy, mało włochaty ogon. Oczy są koloru białego i wyglądają na ślepe. Widzi jednak nimi doskonale a kiedy zechce potrafią iskrzyć niczym dwie latarnie zwodzące wędrowców ku jego paszczy. Ostre i mocne zęby z łatwością są w stanie przegryźć kości czy drewno. Smukły pysk jednak nie za długi.
Nos jaki wychwyci sporo w powietrzu jest atutem jego zwierzęcej formy. Wyniucha nim wszystko od początku, co jadłeś, trzymałeś, dotykałeś dłońmi aż na koniec w co wdepnąłeś idąc do niego. Wyczuwa z wielu kilometrów swoją ofiarę w środku lasu. Do kilkuset metrów w miastach.
Może biec nawet 70 kilometrów na godzinę. Kiedy poluje lubi męczyć ofiarę by na koniec ją zabić.

17. Charakter:

Hienie bardzo trudno jest się skupić na jednej rzeczy jak gdyby był rozkojarzony. Często wydaje się osobom postronnym a nawet samemu rozmówcy że nie słucha on co się do niego mówi. Nie jest to jednak prawda. Zwierz przez swoje usposobienie oraz zachowanie często odstrasza od siebie innych.
Doskonałe słowo by opisać jego osobę to „szaleniec”. Często mówi o kilku rzeczach naraz bądź sam do siebie przez co nie bardzo idzie rozgraniczyć jakie zdania są kierowane do osoby a jakie kieruje pod swoim adresem. Kiedy jednak się mu odwrócą bieguny staje się aroganckim i pewnym siebie dupkiem, a jego sarkazm przechodzi najśmielsze oczekiwania.
Dobrym słowem jest także „geniusz” jaki objawia się u hienowatego w najmniej oczekiwanych momentach. Prawda jest taka że geniusz jest w nim ukryty od zawsze i tylko czeka aby się wreszcie ujawnić i splunąć na twarz niedowiarkom jacy uważali że zwierzak jest głupim i mało rozumnym typkiem.
Skoro wszyscy cię mieli od zawsze za debila nadal udawaj że właśnie takim debilem jesteś. Wtedy wszystko ujdzie ci płazem.
Jego słabością  jest alkohol do jakiego ma pociąg od dziecka. Dzięki niemu bowiem łatwiej mu było zapomnieć o nieprzyjemnej przeszłości jaka wciąż do niego wraca. Lubi tez stan błogiego upojenia.
Jest nieufny jeśli chodzi o relacje z innymi osobami. Musi minąć sporo czasu żeby ktokolwiek zdał u niego test na porządnego przyjaciela. I w sumie nie bardzo wiadomo czy Grymm posiada przyjaciół.
Zachowuje się otwarcie w stosunku do innych ale…ale nie wiadomo co mu po głowie chodzi. Często pakuje się przez swoje nieprzyjemne uwagi czy też docinki w kłopoty.
Jego nie składniowa czasem mowa nie jest wynikiem upośledzenia. Robi to specjalnie choć już nieświadomie by rozszyfrować rozmówcę.
Cwany…. Wie czego chce choć na pierwszy rzut oka tego nie widać.
Często się nerwowo podśmiechuje …i nie wiadomo dlaczego to robi. Odruch obronny czy po prostu wyuczony? A może istotnie się śmieje.
Kiedy chce potrafi być naprawdę uroczy, czarujący i romantyczny. Kiedy nie chce… lepiej zejść mu z drogi.
Ceni u ludzi prawdomówność choć sam nie zawsze mówi prawdy.

18. Historia:

Czarnowłosy urodził się na złotej ziemi jaką dzień w dzień paliło słońce i gdzie woda była na wagę złota. Po kilku latał zdążył się nauczyć co mu wolno robić a czego nie wypada. Wychowany w sierocińcu wiedział że lepiej jest ukrywać swoją inteligencję oraz zamiary pod płaszczykiem idiotyzmu i szaleństwa. Tak więc brnął w swoje szaleństwo dalej chroniony przez nie  przed całym światem. Kiedy skończył 15 lat został siłą wciągnięty do wioskowej straży jaka miała za zadanie chronić ludność jednak prawda była całkowicie sprzeczna z ideą powstania młodocianych żołnierzy. Jak się okazało niebawem młodzieńcy byli wykorzystywani przez swoich kapitanów do okradania wiosek ze wszystkiego co cenne. Handlowali alkoholem oraz bronią czy też prowadzili małe fabryki produkujące narkotyki. Jednak na szaleńca w swoich szeregach nie mogli sobie pozwolić, zwłaszcza na szaleńca jaki sporo o nich wiedział więc pozbyto się go strzelając mu w plecy. Co gorsze strzelała osoba jakiej ufał najmocniej na świecie. Rana przeszła na wylot tuż nad sercem chłopaka jaki oczywiście przeżył i uciekł z kontynentu mając już 19 lat. Od tego czasu nie zaznał nigdzie dłużej miejsca jak rok. Aż do czasu gdy trafił na wyspę Memente. W lasach odnalazł równowagę a przy okazji mógł się poddać swoim zwierzęcym instynktom.

19. Zdolności:

o metamorfoza…bla bla bla…chyba wiadomo co to jest prawda? Hieniak skacze tu, hieniak skacze tam…hieniak przeważnie jest sam…o… facet?  Po krótce przemiana z hieny w człowieka i odwrotnie dla tych co nie kumają pierwszego wyrazu.
o telepatia komunikacyjna, jak to było aaa…ja myślę ty słyszysz co myślę tak to się odbywa. Ta, jak chcesz i myślisz oczywiście… niestety też to słyszę.
o porozumiewanie się z różnymi gatunkami zwierząt. A jak!

20. Umiejętności: tu mnie zagięli….

o polowanie i rybołówstwo ekstremalne…ta nie pytajcie nawet jak ekstremalne. No co?! A ty kiedykolwiek próbował złapać łososia!? Ty wiesz jak to ucieka!?
o udawanie trupa, tak szczyci się tym bo to rzecz nie łatwa.
o dobijanie leżącego nim wstanie, tu doszedł już do mistrzostwa.
o słowotok…tak, zdecydowanie zagadać to potrafi.
o szybka ocena sytuacji w jakiej się znalazł często wybawia go z opresji.
o potrafi torturować w wszelaki sposób.

21. Rodzina: Niewiele wie na jej temat. Miał zapewne matkę i ojca jednak kim byli? Czym się zajmowali? To już mu nie jest wiadome.

22. Ciekawostki:

o często rozmawia sam ze sobą, bądź jakby było go dwóch.
o jego oczy zmieniają kolor wraz z jego przemianą. W postaci ludzkiej posiada fioletowe, zwierzęcej białe wyglądające nieomal jak ślepe.
o gra na skrzypcach i innych instrumentach mimo że ni w ząb nie potrafi czytać nut.
o nie lubi dzieci. Poprawka…on wręcz się irytuje kiedy tylko je widzi.
o jego geniusz od szaleństwa oddzieli cieniutka linia.
o jest nałogowym alkoholikiem.
o zdarza się mu rymować czy śpiewać dość…dziwne piosenki własnej produkcji.

23. Ekwipunek:

o  zęby,
o  ogon,
o  swoje humory,
o  czasem pchły,
o  wybujała wyobraźnia.


Gracz


Multikonta: Em….nope.

Słowo: Podusia…. no wiem wiem XD Rarytas...nie mogłam się oprzeć.

Z góry przepraszam jeśli coś jest nie tak jak trzeba ale nie należę do osób jakim z łatwością przychodzi opisywanie swojej postaci.


Grymm Madmer 29dvc3p


Ostatnio zmieniony przez Grymm dnia Sob 12 Kwi 2014, 22:23, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry Go down
Hiroshi
Admin
Hiroshi


Pochodzenie : Kanagawa, Japonia
Liczba postów : 206
Join date : 30/11/2013

Grymm Madmer Empty
PisanieTemat: Re: Grymm Madmer   Grymm Madmer EmptyCzw 10 Kwi 2014, 21:24

Prosiłabym jednak, by na avatarze był ludzki wygląd. To chyba w nim częściej można zobaczyć Twą postać, prawda?


I przeczytaj regulamin, bo widzę, że nie zostało to zrobione. Zapewniam Cię, że słowo to nie jest podusia.

Jak zrobisz te dwie rzeczy, to dopiero zabiorę się za sprawdzenie.

Powrót do góry Go down
Hiroshi
Admin
Hiroshi


Pochodzenie : Kanagawa, Japonia
Liczba postów : 206
Join date : 30/11/2013

Grymm Madmer Empty
PisanieTemat: Re: Grymm Madmer   Grymm Madmer EmptyNie 13 Kwi 2014, 19:07

Historia trochę krótka, ale niech Ci będzie.
Grymm Madmer Dfr3
Powrót do góry Go down
Sponsored content





Grymm Madmer Empty
PisanieTemat: Re: Grymm Madmer   Grymm Madmer Empty

Powrót do góry Go down
 
Grymm Madmer
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Półwysep Memente :: Zarządzanie :: Karty postaci-
Skocz do: