Półwysep Memente

Nie odchodź. Ta opowieść skończy się szczęśliwie tylko z Tobą.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Wampiry - opis

Go down 
AutorWiadomość
Malv
Admin


Liczba postów : 97
Join date : 28/08/2013

PisanieTemat: Wampiry - opis   Sob 31 Sie 2013, 18:17


WAMPIRY


Opis ogólny:
Potrzebują regularnie pitej krwi, by przeżyć. Najlepsza jest krew bezpośrednio od dawcy. Nie muszą jednak zabijać człowieka. Zazwyczaj sam proces picia krwi jest niesamowicie przyjemny dla obu stron poprzez wydzielanie endorfin w ślinie wampira. Nie umierają ze starości, mogą zostać zabici, zachorować.  Są... staroświeckie. Zazwyczaj. Chyba, że przemienieni stosunkowo niedawno. Mają umysły drapieżników, łowców, dla nich życie - czy też egzystencja, jak wolą mówić - to jedno wielkie polowanie. Ostrożne tylko w kontaktach z Odwiecznymi.Mogą mieć dziwne preferencje co do krwi - na przykład wypicie kawy przez ofiarę przed ukąszeniem sprawia, że wampir poczuje smak kofeiny.

Opis fizyczny:
Oczywiście bladzi jak śmierć i podobnie chudzi. Poruszają się niczym drapieżnicy, szybko, zwinnie. Długie, wystające z ust kły to ich znak rozpoznawczy. Szybsi, zwinniejsi od ludzi. Zdecydowanie silniejsi. Po akcie wypicia krwi ich oczy zmieniają kolor przez parę minut na czerwony. Poza tym, większość wampirów jest wysoka - choć zależy od  tego, jak (w wypadku krwiopijców) wyglądali przed przemianą. Ich uroda wręcz hipnotyzuje, nie muszą być specjalnie piękni, jednak coś w ich wyglądzie przyciąga, kusi, zaprasza. Typowe drapieżniki. Ich oczy świecą w ciemności na czerwonawo, bez względu na kolor tęczówek.

Długość życia: Nieśmiertelne (nie umierają ze starości, mogą zostać zabite)

Atuty:
- Praktycznie nie do zabicia przez zwykłego człowieka
- Pod każdym względem fizycznym lepsi od ludzi (silniejsi, szybsi, zwinniejsi itp)
- Po wypiciu krwi ich moc jest najsilniejsza, maleje w trakcie zużywania "posiłku"

Wady:
- Bardzo osłabiane przez słońce - wyjście na słońce je po prostu boli, czują dyskomfort
- Można je zabić ogniem, magią lub trucizną. Rany zadane przez srebro goją się gorzej.
- Uczulone na jakiekolwiek posiłki, jedzenie, picie (zjedzenie czegoś normalnego może spowodować ich chorobę lub nawet śmierć)

Zdolności wrodzone:
- Regeneracja - wampiry niemal natychmiast potrafią wyleczyć swoje rany. Wyjątkiem są te zadane przez srebrną broń - takie rany goją się jak rany normalnych ludzi, mogą się też okazać śmiertelne. Ciężkie rany wampira, na przykład kulka w brzuch czy wbicie miecza w udo leczą się dłużej, wymagają większego skupienia i kilku godzin spokoju.
- Telepatia - potrafią wejść w umysł ofiary, osaczyć ją, zaatakować, otoczyć psychicznie, jak i również po prostu wejść w umysł, przeglądać wspomnienia i komunikować się.

GATUNKI WAMPIRÓW

Krwiopijca


Wampir przemieniony. Uprzednio należeli do rasy ludzi, elfów a może magów. Przemiana możliwa poprzez wymianę krwi. Ich rozwój zostaje zatrzymany w momencie przemiany.

Opis fizyczny:
Krwiopijcy wyglądają jak nastolatki - bez względu na rasę przed przemianą, próba przemiany ofiary po dwudziestym roku życia kończy się jej śmiercią. Posiadają parę górnych, długich, wystających z ust kłów, których nie potrafią chować.

Atuty:
- Mogą wtopić się w tłum ludzi, o ile ukryją jakoś kły lub będą trzymały je w buzi (wyjątkowo uciążliwe i wygląda to dziwnie)
- Dobrze odnajdują się w środowisku ludzi/elfów/magów (zależy, jakiej rasy byli przed przemianą)
- Srebro robi im mniejszą krzywdę niż lamiom

Wady:
- Nie mogą ukryć kłów, bezpłodni, nie rozwijają się
- Słońce jest dla nich groźniejsze, niż dla lamii
- Słabszy gatunek wampira

Zdolności wrodzone:
- Niewidzialność - krwiopijcy mogą rozmazać swój wygląd i stać się niewidzialni dla oczu innych, jednak dalej będzie słychać wydawane przez nich dźwięki, będzie widać ich cień itp.  Niektórymi zaklęciami lub eliksirami można zniweczyć działanie tej mocy (w sensie, że widzimy niewidzialnego wampira, ale dla innych wciąż zostaje on niewidzialny). Ewentualnie można posypać go mąką.

Lamia

Rodzą się, nie powstają. Mogą się rozwijać i zatrzymać swój rozwój w dowolnym momencie według zachcianki, a także z powrotem wznowić starzenie się. Mają nienaganne maniery i  dobre wychowanie jest dla nich niesamowicie ważne. Eleganccy i wyrafinowani.

Opis fizyczny:
Bez wyjątku wysocy i zwykle o ciemnych włosach, kontrastujących z kredowobiałą skórą. Wiek, na jaki wyglądają, niekoniecznie jest ich prawdziwym. Podobnie jak krwiopijcy posiadają parę kłów, ale mogą je swobodnie wysuwać i chować.

Atuty:
- Mogą się rozmnażać, rozwijać, chować kły
- Silniejszy gatunek wampira
- Są odporniejsze na słońce niż krwiopijcy

Wady:
- Nie mogą "normalnie" wmieszać się pomiędzy ludzi. Widać po nich ich wampiryzm, poruszają się zbyt zwinnie i zręcznie.
- Staroświeccy, tradycjonaliści, odnoszą się z niechęcią do nowoczesności i postępów techniki, niejednokrotnie posługują się zbyt zapomnianym językiem i często nie rozumieją współczesnych słówek i wyrażeń
- Srebro rani je bardziej, niż krwiopijców

Zdolności wrodzone:
- Hipnoza - mogą zahipnotyzować swoją ofiarę, wprowadzić ją w trans. W transie ofiara będzie wykonywać (wykonalne dla niej, oczywiście, czyli człowiek nie podskoczy na 30 metrów) polecenia, mówić wyłącznie prawdę i przypominać sobie rzeczy, które świadomie już zapomniała.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://memente-yaoi.forumpolish.com
 
Wampiry - opis
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Sala operacyjna
» Opis i mapa lokacji
» Co warto wiedzieć o życiu w Kapitolu
» Eliksiry [Informacja i Spis]
» Opis Gildii i organizacji pozagildyjnych

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Półwysep Memente :: Zarządzanie :: Mementepedia-
Skocz do: