Półwysep Memente

Nie odchodź. Ta opowieść skończy się szczęśliwie tylko z Tobą.
 
IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Propozycje nowych ras i gatunków

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Malv
Admin


Liczba postów : 97
Join date : 28/08/2013

PisanieTemat: Propozycje nowych ras i gatunków   Sob 31 Sie 2013, 23:11

Otóż, na Memente jest cała masa ras i gatunków, co wynika z umysłu pewnej osoby mającej sto pomysłów na minutę *ekhem, ekhem*.
Jednak nie każdemu mogą się spodobać. A więc. Oto formularz, który należy wypełnić, aby Twoja rasa została dodana na Memente:

Kod:

[b]Grupa rasowa:[/b] Do jakiej grupy rasowej można zaliczyć Twoją rasę?
[b]Rasa:[/b] Jeśli tworzysz gatunek do istniejącej już rasy, wpisz jej nazwę. Jeśli nie, napisz nazwę nowej rasy - ale nie musisz! Jeśli Twoja rasa będzie interesująca i spójna, a będziesz mieć problemy z nazwą, my już mamy od tego ludzi ^^
[b]Gatunek/Gatunki:[/b] Jeśli tworzysz gatunek do istniejącej już rasy, wpisz jego nazwę - podobnie jak wyżej, jeśli nie masz pomysłu, możesz dać znać, i zostawić pole puste. Jeśli tworzysz nową rasę, napisz, czy będzie ona miała gatunki, czy też nie. Jeśli będzie miała gatunki, wymagamy również opisania poszczególnych gatunków.
[b]Opis ogólny:[/b] Co sprawia, że Twoja rasa nie jest inną rasą? Co odróżnia ją od innych ras? Unikajcie tutaj opisów wyglądu. Możesz dodać też kilka cech charakteru dla Twojej rasy. Nie opisuj zbyt szczegółowo charakteru, to mają być tylko ramy ogólne!
[b]Opis fizyczny:[/b] Ogólne ramy wyglądu Twojej rasy, przede wszystkim znaki szczególne i ciekawe cechy, po których można je poznać. Również tutaj zamieszczasz cechy fizyczne, np. szybkie, silne, zręczne...
[b]Atuty:[/b]
Od myślników. Trzy. Jak będzie mniej/więcej - nie licz na akceptację. Atuty to ZALETY. MOCNE STRONY.
[b]Wady:[/b]
Od myślników. Trzy. Jak będzie mniej/więcej - nie licz na akceptację. Wady to SŁABE STRONY.
[b]Zdolności wrodzone:[/b]
Nie przesadzaj z ilością. Muszą też pasować do całości i być logiczne. Pamiętaj, nikt nie jest bogiem.
W wypadku tworzenia HYBRYD w pole RASA wpisujemy RASY RODZICIELI, zaś w pole GATUNEK nazwę hybrydy.

Otwartość grup i ras:

Nieludzie
Magowie
Elfy
Wampiry
Lalkarze

Metamorfy
Smoki
Zwierzołaki
Zmiennokształtni
Trytony


Odwieczni

Hybrydy

Nieziemscy
Gwiazdy
Nekromaci
Salamandry


Legenda:
Grupa w kolorze żółtym - w grupie można tworzyć nowe rasy.
Grupa w kolorze czerwonym - w grupie nie można tworzyć nowych ras.
Rasa w kolorze żółtym - w rasie można tworzyć nowe gatunki.
Rasa w kolorze czerwonym - w rasie nie można tworzyć nowych gatunków.

Wypełnione formularze wysyłajcie tutaj!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://memente-yaoi.forumpolish.com
Deroth



Liczba postów : 2
Join date : 12/12/2013

PisanieTemat: Re: Propozycje nowych ras i gatunków   Czw 12 Gru 2013, 20:17

Grupa rasowa: Hybrydy
Rasa: Kłamcy
Gatunek/Gatunki: BEZ GATUNKÓW
Opis ogólny: Jest to połączenie dwóch zdradzieckich ras - lalkarzy i zmiennokształtnych. Są bardzo nieliczne, gdyż ciąża w przypadku ras rodziców jest uciążliwa, a przeżywalność młodych mała. Kłamcy są dosyć młodą rasą - ta hybryda została odkryta stosunkowo niedawno. Przede wszystkim - jak sama ich nazwa wskazuje - są kłamcami. Podli i dwulicowi przedstawiciele tej rasy nie są lubiani. Opanowali do perfekcji kłamstwo, oszustwo i obłudę. Jednak w cyklu ewolucyjnym zgubili szczerość i lojalność. No cóż, mówi się coś za coś. Są doskonałymi aktorami i potrafią się wcielić w każdą rolę.
Opis fizyczny: Ich forma pierwotna nie jest znana. Co najmniej nie dla wszystkich. Swą szkaradną formę pierwotną utrzymują tylko przez pierwsze kilka dni życia. Potem przyjmują wygląd tego, kogo ujrzą. Matki, ojca, ciotki itp. Wedle opowieści ich wygląd pierwotny jest obrzydliwy i przerażający, ohydny i odrażający. Może to dlatego Kłamcy nigdy nie przyjmują swej "formy urodzinowej". Ich siła, szybkość i zręczność są raczej przeciętne. Pomimo przyjmowania różnych form, jedna stała cecha pozwala ich rozpoznać. Jest to jakiś stały, często ciężki do spostrzeżenia element. Np. mały pieprzyk na plecach, lub blizna na głowie zakryta włosami. Jeden element aparycji jest niezmienny, niestety.
Atuty:
- Umiarkowane połączenie umiejętność dwóch ras - kontrola nad innymi i zmiennokształtność
- Świetne zdolności aktorskie, bardzo przydatne w ich roli
- wrodzona bystrość, inteligencja i spostrzegawczość
Wady:
- Umiejętności rasowe są ograniczone. Aby zdominować kogoś, potrzebny jest chwilowy kontakt wzrokowy - dopiero wtedy nici owładną ciałem celu. Próby zdominowania bez kontaktu wzrokowego mogą zakończyć się niepowodzeniem, choć nie muszą. Przy zmiennokształtności - może przyjąć wygląd stworzeń, które wcześniej widział i pamięta, lub które widzi (z małym wyjątkiem)
- wrażliwość fizyczna, nadwrażliwość na magię
- podatność na rozdwojenie, roztrojenie itd. tożsamości
Zdolności wrodzone:
- Dominacja - spojrzeniem w oczy może zdominować inne istoty. Bez chwilowego kontaktu wzrokowego, zdolność ta będzie działać jak nakłanianie
- zmiennokształtność - może przyjmować wygląd stworzeń, które widział kiedyś, pamięta, lub widzi. W przeddzień i w noc pełni i zaćmienia księżyca, może przyjąć wygląd wyimaginowanej istoty. W takiej postaci może trwać do końca powyższych zjawisk. Po ich zakończeniu, w zależności od czasu przebywania w postaci imaginacji, musi odzyskiwać siły poprzez np. medytację
- magiczny - może opanować w stopniu średnio zaawansowanym magię. Równać się to będzie z ciężką pracą, wysiłkiem i nie zawsze przyniesie efekty.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Len Astus

avatar

Pochodzenie : Memente
Liczba postów : 176
Join date : 24/11/2013

PisanieTemat: Re: Propozycje nowych ras i gatunków   Nie 15 Gru 2013, 21:21

Grupa rasowa: Nieziemscy.
Rasa: Cauchemar
Gatunek/Gatunki: Brak gatunków.
Opis ogólny: Każdy osobnik tej rasy rodzi się w sposób niezwykły. Otóż nie posiada normalnych rodziców, lecz rodzi się z planety, gwiazdy lub planetoidy pochłoniętej gdzieś w kosmosie przez czarną dziurę. Każdy z nich jest inny względem fizycznym. Występują na Ziemi, w Niebie i Piekle. Początkowo nikt ich nie widzi, nie czuje, nie słyszy. Po prostu nie istnieją. Jednak może się zdarzyć, że przyśni się komuś dziwny koszmar z jego udziałem. Przykładowo może wam się śnić ogromny hot-dog chcący was przerobić na hamburgera, dziwne co nie? Jest to tylko pierwsza zabawa wami. Później w świecie rzeczywistym będziecie mogli zauważyć napisy na ścianach, murach czy nawet na obrazie czego byście się nigdzie nie spodziewali. Później zaś obudzicie się w innym wymiarze, stworzonym przez polującego na was cauchemara. Zazwyczaj owy świat to labirynt, wysokie góry lub las w środku którego jest wasz dawny dom, tylko że w zrujnowanej wersji. Wewnątrz znajdziecie tylko i wyłącznie przedmiot, dzięki któremu bestia będzie się z wami komunikowała, przykładowo komputer, telewizor, lustro a być może i zeszyt. Będziecie się znajdowali w innym, niedostępnym dla innych wymiarze. Będziecie tam straszeni i męczeni przez potwora na różne sposoby, gwałt, tortury fizyczne bądź psychiczne, lub zwykłe straszenie. Będzie to trwało przez siedem dni, choć tam czas jakby stanął w miejscu. Jeżeli ten czas minie, cauchemar przejmie wasze ciało a dusza zostanie uwięziona w piekle bezpowrotnie i to bez znaczenia, czy zza życia byliście grzesznikiem czy świętym. Istnieją tylko dwa sposoby na obronę przed nimi:
- Kiedy widzicie, że cauchemar zaczyna się wami interesować (te teksty na ścianach pisane krwią, które tylko wy widzicie) musicie swoją własną krwią napisać (na tym, na czym zaobserwowaliście pierwsze teksty) swoje imię i nazwisko około 20 razy. Wówczas cauchemar zostanie odesłany do innego miejsca na świecie, gdzie będzie musiał znaleźć inną ofiarę.
- Kiedy już znajdziecie się w wymiarze stworzonym przez cauchemara będziecie musieli zabić swojego oprawcę. Jest to bardzo trudne ponieważ w walce wręcz macie niskie szanse, a żadnej broni nie znajdziecie ani nie będziecie mogli wykonać (np. z drewna). Jednak jeśli ktoś miał przy sobie w normalnym świecie, np. pistolet, będzie go miał i w tym wymiarze. Po zamordowaniu cauchemara znajdziecie się na Ziemi, tam gdzie ostatni raz przebywaliście. Jednak wasz wcześniejszy porywacz i dręczyciel nie zostaje zabity raz na zawsze, tymczasowo tylko zostanie osłabiony i zmuszony do ucieczki od was.
Opis fizyczny: Cauchemar to rasa bardzo dziwna, ponieważ są niematerialni. Ich prawdziwe ciała można zobaczyć tylko w wymiarze, jaki sami stworzą. Każdy z nich jest czymś na podobiznę zwierzołaków. Urocze, różnego wzrostu stworzonka podobne do różnych zwierząt. Jednak nie mogą się zmieniać w zwierzęta, a ich ciała są zazwyczaj pokryte licznymi ranami, które bez przerwy krwawią. To nadaje im upiornego wyglądu i dodatkowo ich oczy zawsze świecą w ciemności taką barwą, jakiej są ich ślepia. Im więcej czasu minęło od uprowadzenia tym lepiej widoczny jest mały kryształ czerwonego koloru na czole cauchemara. Jeżeli minie całe siedem dni - będzie widoczny gołym okiem nie tylko w mroku. Jeśli tydzień minie i zdobędą nowe ciało, będą mogli zmienić jego wygląd na taki jaki posiadali wcześniej, w swoim wymiarze.
Atuty:
- Mogą tworzyć własny wymiar i zabierać do niego tylko jedną osobę, ale może być i tak że to dwa cauchemary stworzą wymiar i wówczas będą mogli zabrać dwie osoby ze sobą. Jeśli opanują ciało ofiary lub zostaną pokonani w owym wymiarze, zostaje on po prostu zniszczony. Mogą tworzyć ich więcej, ale tylko w celu opanowania cudzego ciała.
- Aby ich zabić (tak naprawdę, nie w ich wymiarze) muszą posiadać opanowane już ciało i wówczas pokonać ich mogą tylko najsilniejsi egzorcyści.
- Boją się salamander, ponieważ unikają światła i gdyby opanowali ich ciało - musieliby zasilać się energią słoneczną czego się bardzo boją, lecz nie wszyscy unikają.
Wady:
- Za dnia są słabsze, wiąże się to ze Słońcem, czyli gwiazdą która świeci a sami pochodzą od czarnej dziury, czyli umarłej gwiazdy od której po prostu unikają ze strachu.
- Nie mogą polować na gwiazdy, które znajdują się na Ziemi.
- Nie potrafią mówić aż do czasu, kiedy opanują chociaż w połowie czyjeś ciało (czyli około trzeci dzień przetrzymywania ofiary w innym wymiarze), lecz mogą rozmawiać wykorzystując np. radia albo przy pomocy głośników od komputera.
Zdolności wrodzone:
- Telepatia - Potrafią czytać w cudzych myślach i poznawać wszystkie myśli oraz wspomnienia. Sami jednak nie mogą nic zmieniać, majstrować w cudzych głowach.
- Twórczość - Tworzą własne wymiary, które składają się z jakiegoś miejsca trudnego do wyjścia i w centrum tego miejsce aby dać swojej ofierze fałszywe poczucie bezpieczeństwa, np. mauzoleum.
- Telekineza - Zdolność, której mogą używać tylko po zdobyciu cudzego ciała. Wówczas stają się bardzo trudni do pokonania, ponieważ mogą zatrzymywać siłą woli pociski broni palnej (bez znaczenia czy to jeden czy kilkaset), mogą też bez problemu powyrywać wszystkie kości przypadkowo napotkanej osobie lub całej gromadce. Ta zdolność jest u nich na tyle potężna, że są w stanie manipulować niemal każdym przedmiotem a co niektórzy i są w stanie uniemożliwiać ludziom ruch.

_________________
Karta Postaci
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Propozycje nowych ras i gatunków   

Powrót do góry Go down
 
Propozycje nowych ras i gatunków
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Propozycje/Pomysły/Sugestie
» [Pomysł Asha] Propozycje ogólne.
» Uwagi, propozycje i pytania - odsłona anonimowa
» Propozycje emoticonek

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Półwysep Memente :: Zarządzanie :: Ogłoszenia-
Skocz do: